JLS – Everybody in love (Mindenki szerelmes)


Melcsike kérésére! :)

JLS – Everybody in love (Mindenki szerelmes)

Mindenki szerelmes, gyerünk, tedd fel a kezed,
Mindenki szerelmes, gyerünk, tedd fel a kezed,
Mindenki szerelmes, gyerünk, tedd fel a kezed,
Ha szerelmes vagy, tedd fel a kezed, a kezed.

Mindenkinek szüksége van valakire,
Mikor a szükség az úr,
Mikor elmennek, nem tudod, hogyan tovább,
Az egész világ leragad egy pillanatban,
Úgy marad, míg nem jönnek vissza.

Elfogadod, hogy vannak teendőik,
De néha a nap végén rád nem marad idejük,
Fáj, hogy hiányzik a drágád,
Nekem már túl régóta.

Mert minden perc olyan akár egy óra,
Minden óra egy nap,
Minden nap egy örökkévalóság,
De mégis mi mást tehetnék,
Örökké és egy nappal tovább várnék rád,
Csak várok, én várok.
Nem tudok enni, nem tudok aludni,
Mi más hiányozhatna még ennyire,
Míg ott vagyok ahol te,
Örökké és egy nappal tovább várnék rád,
Csak várok, én várok.

És ha mérgesek vagyunk, és azt mondjuk megbeszéltük,
Lelked mélyén ugyanazt érzed amit én,
Ha be is fejeztük, ha le is zártuk,
Mert nehezebb mérgesnek maradni,
Elmondhatnám, hogy nem maradhatsz tovább,
De tudom, hogy amint elmentél,
Hiányoznál, baby,
Amint fogod magad, és elmész.

Mert minden perc olyan akár egy óra,
Minden óra egy nap,
Minden nap egy örökkévalóság,
De mégis mi mást tehetnék,
Örökké és egy nappal tovább várnék rád,
Csak várok, én várok.
Nem tudok enni, nem tudok aludni,
Mi más hiányozhatna még ennyire,
Míg ott vagyok ahol te,
Örökké és egy nappal tovább várnék rád,
Csak várok, én várok.

Mindenki szerelmes,
Gyerünk, tedd fel a kezed,
Mindenki szerelmes,
Gyerünk, tedd fel a kezed,
Mindenki szerelmes,
Gyerünk, tedd fel a kezed,
Ha szerelmes vagy,
Tedd fel a kezed,
Mindenki szerelmes,
Gyerünk, tedd fel a kezed,
Mindenki szerelmes,
Gyerünk, tedd fel a kezed,
Mindenki szerelmes,
Gyerünk, tedd fel a kezed,
Ha szerelmes vagy,
Tedd fel a kezed.

Mert minden perc olyan akár egy óra,
Minden óra egy nap,
Minden nap egy örökkévalóság,
De mégis mi mást tehetnék,
Örökké és egy nappal tovább várnék rád,
Csak várok, én várok.
Nem tudok enni, nem tudok aludni,
Mi más hiányozhatna még ennyire,
Míg ott vagyok ahol te,
Örökké és egy nappal tovább várnék rád,
Csak várok, én várok Rád!

Vélemény, hozzászólás?

