Pussycat Dolls – Jai Ho


Mazsi kérésére! :)

Pussycat Dolls – Jai Ho 

(Jai ho, Jai ho*)
Kiráz a hideg, mikor így hozzámérsz,
Meleged lesz tőlem, mindent megadok,
Elérem, hogy azt mondd:
(Jai ho, Jai ho)

Lázban ég a testem, mint egy tűz,
Érted bármeddig elmegyek,
A magasba viszlek.
(Jai ho)

Tartom, mert én mindent kézben tartok,
(Jai ho)
Ez az ütem kemény, majd rájössz.

(Jai ho)
Te vagy az ok, amiért lélegzem,
(Jai ho)
Te vagy az ok, amiért még hiszek,
(Jai ho)
Te vagy a végzetem, Jai ho.

(Jai ho)
Nem, semmi sincs mi megállíthatna,
(Jai ho)
Semmi sem állhat közénk,
(Jai ho)
Szóval gyere és táncoljunk, Jai ho.

Kapj el, kapj el, kapj el,
Gyere kapj el, most akarlak,
Tudom, hogy te megmenthetsz,
Gyere és ments meg, most kellesz.

Tiéd vagyok örökké, igen, örökké követlek,
Bármely irányba és bármikor, sose engedlek el.
(Jai ho, Jai ho)

Szökjünk el, majd én elviszlek valahová,
Ez egy fantázia rólad és rólam,
Sose veszem el a lehetőségem.
(Jai ho, Jai ho)

Érzem ahogy az ereimben csorgadozol,
Egy óceán van a szívemben,
Már sose leszek ugyanaz.
(Jai ho)

Csak had égjen, yeah baby csak had jöjjön,
(Jai ho)
Majd rájössz, baby, egy vagyok a millióból.

(Jai ho)
Te vagy az ok, amiért lélegzem,
(Jai ho)
Te vagy az ok, amiért még hiszek,
(Jai ho)
Te vagy a végzetem, Jai ho.

(Jai ho)
Nem, semmi sincs mi megállíthatna,
(Jai ho)
Semmi sem állhat közénk,
(Jai ho)
Szóval gyere és táncoljunk, Jai ho.

Kapj el, kapj el, kapj el,
Gyere kapj el, most akarlak,
Tudom, hogy te megmenthetsz,
Gyere és ments meg, most kellesz.

Tiéd vagyok örökké, igen, örökké követlek,
Bármely irányba és bármikor, sose engedlek el.
(Jai ho, Jai ho)

(Jai ho)
Szükségem van rád, gyerünk,
(Jai ho)
Készen állok, tedd meg.

(Jai ho)
Te vagy az ok, amiért lélegzem,
(Jai ho)
Te vagy az ok, amiért még hiszek,
(Jai ho)
Te vagy a végzetem, Jai ho.

(Jai ho)
Nem, semmi sincs mi megállíthatna,
(Jai ho)
Semmi sem állhat közénk,
(Jai ho)
Szóval gyere és táncoljunk, Jai ho.
Te és Én, ez a végzet.

* Jai Ho jelentése “May victory be yours!” tehát a “Győzelem a tiéd lehet!”

Vélemény, hozzászólás?

