JLS – The Club Is Alive (A klub életre kel)


Melcsike kérésére! :)

Luke fordítása:

JLS – The Club Is Alive (A klub életre kel)

A klub életre kel a zene hangjától,
Ki az a lány a reflektorfényben? Annyira beindít.
Éljük át újra, bébi! Ez az, éljük át újra.

Nem azért jöttem ide, hogy szerelmet keressek,
Csak a srácokkal lazulunk egy kicsit,
De aztán megláttalak téged,
És minden megváltozott.

A bárpultnál álltam és nézelődtem,
Mindenfelé csajok, de én csak rád figyeltem,
Mindenütt emberek,
De szeretném ha tudnád, hogy:

Lehetsz te a DJ,
És én leszek a táncparkett,
Ébredhetsz rajtam
(Rajtam, rajtam)
Lehetsz te a DJ,
És én leszek a táncparkett,
Ébredhetsz rajtam
(Rajtam, rajtam)

A klub életre kel a zene hangjától,
Ki az a lány a reflektorfényben? Annyira beindít.
1,2,3,4.
A klub életre kel a zene hangjától,
Ha te állsz a reflektorfényben, rögtön beindulok.

Éljük át újra, bébi! Ez az, éljük át újra.
Éljük át újra, bébi! Ez az, éljük át újra.

Amikor te táncolsz, mindenki téged néz,
Elgondolkozok, hogy vajon meddig bírsz behajolni,
Te vagy a tűz, hát gyere, és hevíts fel!

Ne szólj a barátaidnak, hogy máris elmész,
Csak találd meg a kiutat a tömegen át,
Várj meg a sarkon, ahol senki sem láthat meg minket.

Lehetsz te a DJ,
És én leszek a táncparkett,
Ébredhetsz rajtam
(Rajtam, rajtam)
Lehetsz  te a DJ,
És én leszek a táncparkett,
Ébredhetsz rajtam
(Rajtam, rajtam)

A klub életre kel a zene hangjától,
Ki az a lány a reflektorfényben? Annyira beindít.
1,2,3,4.
A klub életre kel a zene hangjától,
Ha te állsz a reflektorfényben, rögtön beindulok.

Éljük át újra, bébi! Ez az, éljük át újra.
Éljük át újra, bébi! Ez az, éljük át újra.

Lehetsz te a DJ,
És én leszek a táncparkett,
Ébredhetsz rajtam
(Rajtam, rajtam)
Lehetsz te a DJ,
És én leszek a táncparkett,
Ébredhetsz rajtam
(Rajtam, rajtam)

A klub életre kel a zene hangjától,
Ki az a lány a reflektorfényben? Annyira beindít.
1,2,3,4.
A klub életre kel a zene hangjától,
Ha te állsz a reflektorfényben, rögtön beindulok.

Éljük át újra, bébi! Ez az, éljük át újra.
Éljük át újra, bébi! Ez az, éljük át újra.

Vélemény, hozzászólás?

