Rihanna & Chris Brown – Nobody’s Business (Senki másra nem tartozik)


Pati és Renáta kérésére! :)

Luke fordítása:

Rihanna & Chris Brown – Nobody’s Business (Senki másra nem tartozik)

Mindig az enyém leszel, tudja meg a világ,
Te mindig az én pasim leszel, én pedig mindig a te csajod,
És ez senki másra nem tartozik, csak rám és a szerelmemre,
Rám és a szerelmemre,
Csak rám és a szerelmemre,
Csak rám és a szerelmemre, ó.

Szeretlek szeretni téged, bébi,
Szeretlek szeretni téged, bébi.

Csak te és én, érted?
Ez senki másra nem tartozik,
Azt mondtam, ez senki másra nem tartozik.

Tökéletes a szerelmed, kérlek, vezess engem a helyes irányba,
Minden szeretetemet neked adom,
Minden érintés fertőző,
Gyere, csókolózzunk itt a Lexusban,
Nincs még egy ehhez fogható szerelem,
Veled akarok élni, eltűnödök, hogy vajon lehetünk-e mi a szerelem megtestesítői.

Mindig te leszel az, akihez haza szeretnék térni,
Hagyd, hogy szeresselek, és hogy megmutassam, mennyire különleges vagy,
A te párod akarok lenni, te pedig mindig az én párom leszel,
Mondd meg, hogy mit akarsz!

Énekeljük el a világnak,
Adj időt nekem, bébi,
Azt akarom, hogy az enyém legyél,
És ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik.
Csak rám és a szerelmemre.

Tökéletes a szerelmed, kérlek, vezess engem a helyes irányba,
Minden szeretetemet neked adom,
Minden érintés fertőző,
Gyere, csókolózzunk itt a Lexusban,
Nincs még egy ehhez fogható szerelem,
Veled akarok élni, eltűnödök, hogy vajon lehetünk-e mi a szerelem megtestesítői.

Mindig te leszel az, akihez haza szeretnék térni,
Hagyd, hogy szeresselek, és hogy megmutassam, mennyire különleges vagy,
A te párod akarok lenni, te pedig mindig az én párom leszel.
Mondd meg, hogy mit akarsz!

Énekeljük el a világnak,
Adj időt nekem, bébi,
Azt akarom, hogy az enyém legyél,
És ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik.
Csak rám és a szerelmemre.

Ez senki másra nem tartozik,
Azt mondtam, ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik,
Ez senki másra nem tartozik.

Mindig az enyém leszel, tudja meg a világ,
Te mindig az én pasim leszel, én pedig mindig a te csajod,
Ez senki másra nem tartozik, senki másra nem tartozik.
Ez senki másra nem tartozik, ez senki másra nem tartozik,
Csak rám és a szerelmemre.

Vélemény, hozzászólás?

