3LAU ft. Bright Lights – How You Love Me (Ahogy szeretsz engem)


3LAU ft. Bright Lights – How You Love Me (Ahogy szeretsz engem)

Senki sem tökéletes, meg sem próbálok az lenni, nem,
De nyisd ki szemed és ígérem, meglátod értékeimet!

Nem kell egy második esély,
Egy barátra van szükségem,
Valakire, aki örökké mellettem lesz.
Ha valóban engem akarsz, vedd észre a jó oldalamat is!

Lehetek az eső, mi áztatja sivatagod,
Lehetek a tűz a sötét éjszakában,
Lehetek áldás, de akár átok is,
Minden attól függ, hogyan szeretsz engem.

Lehetek a forró napfény, ha hideg van odakint,
Lehetek egy nagy szikla, mikor menedéket keresel,
Lehetek áldás, de akár átok is,
Minden attól függ, hogyan szeretsz engem.

Szeretsz engem?
Szeretsz engem?
Szeretsz engem?
Szeretsz engem?

Azt kapod, amit adsz, ilyen egyszerű az egész,
Hát add a kezed, s akkor kaphatsz valakit, kibe kapaszkodhatsz!

Nem kell egy második esély,
Egy barátra van szükségem,
Valakire, aki örökké mellettem lesz.
Ha valóban engem akarsz, vedd észre a jó oldalamat is!

Lehetek az eső, mi áztatja sivatagod,
Lehetek a tűz a sötét éjszakában,
Lehetek áldás, de akár átok is,
Minden attól függ, hogyan szeretsz engem.

Lehetek a forró napfény, ha hideg van odakint,
Lehetek egy nagy szikla, mikor menedéket keresel,
Lehetek áldás, de akár átok is,
Minden attól függ, hogyan szeretsz engem.

Szeretsz engem?

Lehetek az eső, mi áztatja sivatagod,
Lehetek a tűz a sötét éjszakában,
Lehetek áldás, de akár átok is,
Minden attól függ, hogyan szeretsz-e engem?

Szeretsz engem?

Kiegészítések:
“Lehetek áldás, de akár átok is,”, angolul eredetileg: “I could be your curse or your angel,”, azaz szó szerint: “Lehetek átok, vagy az angyalod”.
“Szeretsz engem?”, angolul: “It’s how you love me”, azaz “Ahogy szeretsz engem”, visszacsatolva ez előző sorra (“Minden attól függ, hogyan szeretsz engem”).

Reklámok

Hozzászólok!

