Linkin Park – Talking to Myself (Magamban beszélek)


Linkin Park – Talking to Myself (Magamban beszélek)

Mondd, mit tegyek?
Sosem érlek el téged.
Égnek a lámpák, mégsincs otthon senki.
Azt mondod, hogy nem értem,
De esélyt sem adsz nekem.
Hová szoktál menni, amikor elmész tőlem?

Folyton csak a falakat építed,
Folyton, miközben rohanok érted,
Folyton, de mindig elveszítelek.

Igazság szerint már rád sem ismerek,
Menekülsz, mintha rád szakadna az ég.
Szólíthatlak halkan vagy hangosan,
Pontosan tisztában vagyok vele,
Hogy csak magamban beszélek.
Magamban beszélek,
Csak magamban beszélek…

Hibáztam én is, elismerem,
De a tiéddel mindent elveszíthesz.
Tényleg nem hallod, ahogy hívlak haza?

Folyton csak a falakat építed,
Folyton, miközben rohanok érted,
Folyton, de mindig elveszítelek.

Igazság szerint már rád sem ismerek,
Menekülsz, mintha rád szakadna az ég.
Szólíthatlak halkan vagy hangosan,
Pontosan tisztában vagyok vele,
Hogy csak magamban beszélek.
Magamban beszélek,
Csak magamban beszélek…

Folyton csak a falakat építed,
Folyton, miközben rohanok érted,
Folyton, de mindig elveszítelek.

Igazság szerint már rád sem ismerek,
Menekülsz, mintha rád szakadna az ég.
Szólíthatlak halkan vagy hangosan,
Pontosan tisztában vagyok vele,
Hogy csak magamban beszélek.
Magamban beszélek,
Csak magamban beszélek…

Kövessetek bennünket a Facebookon is!

Vélemény, hozzászólás?

