5 Seconds Of Summer – Don’t Stop (Ne hagyd abba)


5 Seconds Of Summer – Don’t Stop (Ne hagyd abba)

Tökéletes vagy, pont mint egy nyaralás,
S arra gondoltam, akár együtt is lóghatnánk.
Ha akarod, akkor én benne volnék,
Veled bármikor bárhová elmennék.

De mikor elkértem a számod,
Azt mondtad, nincsen telefonod.
Kezd későre járni,
Talán már említenem kellett volna,
Hogy ma este mindenki haza akar vinni,
De csak én leszek az, aki valóban megkaphat!

Ne hagyd abba, folytasd csak!
S mikor úgy mozogsz a ritmusra,
Akkor egyre nehezebb lesz számomra…
És te tudod, tudod, tudod!
Ne hagyd abba, mert nekem nagyon bejön!
S mikor belépsz a terembe,
Akkor minden szempár csak rád néz!
És te ezt is tudod, tudod, tudod!

Közel jössz hozzám, szinte már érzem is,
Elakad a szavam, nem tudok mit tenni!
Bejön, amid van,
De most meg ellöksz magadtól…

Ó-óó…

S ma este mindenki haza akar vinni,
De csak én leszek az, aki valóban megkaphat!

Ne hagyd abba, folytasd csak!
S mikor úgy mozogsz a ritmusra,
Akkor egyre nehezebb lesz számomra…
És te tudod, tudod, tudod!
Ne hagyd abba, mert nekem nagyon bejön!
S mikor belépsz a terembe,
Akkor minden szempár csak rád néz!
És te ezt is tudod, tudod, tudod!

Minden nap ugyanazt a játékot űzöd
Újra meg újra, körről körre, de ez határozottan tetszik!

Ne hagyd abba! Folytasd csak!
S mikor úgy mozogsz a ritmusra,
Akkor egyre nehezebb lesz számomra…
És te tudod, tudod, tudod!

Ne hagyd abba, mert nekem nagyon bejön!
S mikor belépsz a terembe,
Akkor minden szempár csak rád néz!
És te ezt is tudod, tudod, tudod!

Ne hagyd abba, folytasd csak!
S mikor úgy mozogsz a ritmusra,
Akkor egyre nehezebb lesz számomra…
És te tudod, tudod, tudod!
Ne hagyd abba, mert nekem nagyon bejön!
S mikor belépsz a terembe,
Akkor minden szempár csak rád néz!
És te ezt is tudod, tudod, tudod!

Vélemény, hozzászólás?

