Alesso ft. Tove Lo – Heroes (Hősök)


Kövessetek bennünket a facebookon is! @dszovegek

Alesso ft. Tove Lo – Heroes (Hősök)

Rejtekhelyre megyünk napközben,
Elmenekülünk, mikor a sugarak előjönnek,
Rögtön sietünk titkos helyünkre.
Keressük az üres utcákat,
Ahová majd elfuthatunk.

Az átlagos emberek
Átlagos dolgokat tesznek,
De én nem leszek ilyen!
Tudom, hogy hallasz és
Tudod, mi mások vagyunk,
Bármit megtehetünk!

Lehetnénk hősök…
Lehetnénk hősök…
Te meg én!
Lehetnénk hősök…
Lehetnénk hősök…
Te meg én!
Lehetnénk…

Mindenkiben ott az erő,
De nem veszik észre,
Mert nem értik a lényeget.
Fordulj meg és szaladj messzire,
Biztos vagyok benne, hogy kezünkben a világ!

Az átlagos emberek
Átlagos dolgokat tesznek,
De én nem leszek ilyen!
Tudom, hogy hallasz és
Tudod, mi mások vagyunk,
Bármit megtehetünk!

Lehetnénk hősök…
Lehetnénk hősök…
Te meg én!
Lehetnénk hősök…
Lehetnénk hősök…
Te meg én!
Lehetnénk…

Lehetnénk hősök…
Lehetnénk hősök…
Te meg én!
Lehetnénk…

Szerelmet keresünk a homályban,
Szerelmet a homályban…

Lehetnénk…

Szerelmet keresünk a homályban,
Szerelmet a homályban…

Lehetnénk hősök…
Lehetnénk hősök…
Te meg én!
Lehetnénk…

Kiegészítések:
“Rögtön sietünk titkos helyünkre.”, angolul eredetileg: “Got a secret side in plain sight” – ez itt valamiféle szójáték is, hiszen a ‘secret side’ az lehet rejtekhely, az ‘in plain sight’ pedig kb. annyit tesz, hogy szem előtt, egyértelmű helyen (itt).
“Keressük az üres utcákat, Ahová majd elfuthatunk.”, angolul: “Where the streets are empty That’s where we run”, azaz szó szerint: “Ahol üresek az utcák, oda fogunk elfutni”.
“Fordulj meg és szaladj messzire,”, angolul “Spin around and run for hours”, azaz szó szerint kb. “Fordulj meg és rohanj órákon át”.
“Biztos vagyok benne, hogy kezünkben a világ!”, angolul: “You and me we got the world in our hands”, azaz szó szerint: “Te és én, kezünkben a világ”.
“Szerelmet keresünk a homályban,”, angolul: “All we’re looking for is love in the little light”, azaz szó szerint “Nem keresünk mást, csak szerelmet a kevés fényben”.

Reklámok

Hozzászólok!

