Alesso ft. Roy English – Cool (Laza)


Alesso ft. Roy English – Cool (Laza)

Csillagok a sétányon,
Igazi kaliforniai álom,
De a fényeken át a magasban
Mégsem láthatom az égboltot…

Azt mondtad, hogy csak rajtam áll, s felragyoghat,
De ezt feleltem: “egyedül nem fog menni nekem”.
Azt mondtad, csak rajtam áll,
Mosolyodtól minden felragyog!

Csak te vagy, ki így szerethet!
Próbálok lazának tűnni,
De hát hogy is lehetnék laza?
Csináltam őrültségeket,
Ha megláttalak, kiáltanom kellett.
Próbálok lazának tűnni,
De hát most hogyan is lehetnék laza?

Korábban elveszettként
Hánykódtam a tenger felszínén,
De világítótoronyként hazavezettél,
Te voltál, ki megmentettél!

Azt mondtad, hogy csak rajtam áll, s felragyoghat,
De ezt feleltem: “egyedül nem fog menni nekem”.
Azt mondtad, csak rajtam áll,
Mosolyodtól minden felragyog!

Csak te vagy, ki így szerethet!
Próbálok lazának tűnni,
De hát hogy is lehetnék laza?
Csináltam őrültségeket,
Ha megláttalak, kiáltanom kellett.
Próbálok lazának tűnni,
De hát most hogyan is lehetnék laza?

Azt mondtad….
Most már nem engedlek el!

Csak te vagy, ki így szerethet!
Próbálok lazának tűnni,
De hát hogy is lehetnék laza?
Csináltam őrültségeket,
Ha megláttalak, kiáltanom kellett.
Próbálok lazának tűnni,
De hát most hogyan is lehetnék laza?

Reklámok

Hozzászólok!

