Avicii – Wake Me Up (Kelts majd fel)


Avicii – Wake Me Up (Kelts majd fel)

Utam a sötétségen át vezet,
Csak szívem hangját követhetem.
Nem tudom, megérkezni hová fogok,
Csak azt tudom, honnan indulok.

Azt mondják, fiatal vagyok még, hogy megértsem,
Meg hogy egy álomvilágban élek,
S az élet elszáll mellettem, ha nem nyitom ki szemem…
Hát legyen így!

Kelts majd fel, ha vége mindennek,
Ha már idősebb és bölcsebb leszek!
Egészen idáig önmagam kerestem,
Pedig nem is tudtam, hogy elvesztem…

Kelts majd fel, ha vége mindennek,
Ha már idősebb és bölcsebb leszek!
Egészen idáig önmagam kerestem,
Pedig nem is tudtam, hogy elvesztem…

A világ súlyát is bátran cipelném,
De ehhez a két kezem nem elég…
Úgy bejárnám az egész világot,
Bár terveim nincsenek nagyon…

Ó, ha mindig ilyen fiatal maradnék,
Szememet lehunyni nem aggódnék!
Az élet egy óriási társasjáték,
Hol a szerelem az ajándék!

Kelts majd fel, ha vége mindennek,
Ha már idősebb és bölcsebb leszek!
Egészen idáig önmagam kerestem,
Pedig nem is tudtam, hogy elvesztem…

Kelts majd fel, ha vége mindennek,
Ha már idősebb és bölcsebb leszek!
Egészen idáig önmagam kerestem,
Pedig nem is tudtam, hogy elvesztem…

Nem is tudtam, hogy elvesztem…
Nem is tudtam, hogy elvesztem…
Nem is tudtam, hogy elvesztem…
Nem is tudtam…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

