Luis Fonsi, Daddy Yankee – Despacito ft. Justin Bieber


Kövessetek bennünket a Facebookon is! @dszovegek

Luis Fonsi, Daddy Yankee ft. Justin Bieber – Despacito (Lassan)

Idejöttél, közel hozzám,
Hálás vagyok, megtiszteltetés igen!
A legapróbb dolgok is isteniek, igen!

Ó, te vagy a pirkadat a legsötétebb napomon,
Valahogy úgy érzem,
Minden pillanatát élvezni akarom
Lassan, lassan.

Mintha csak rám lennél szabva, imádom,
Nálad van a kulcs, beindítasz!
Ahogy a fülembe harapsz, a szavak, miket súgsz…
De lassítsunk le, hogy tovább élvezzük!

Fémből vagyok, te vagy a mágnes,
Közeledek hozzád, minden összeáll,
Már a gondolattól is hevesebben ver a szívem!
A szokásosnál is jobban élvezem,
De minden érzékem többért kiált,
Mégsem szabad most elsietni már!

Lassan,
Leheletem átjárja nyakad lassan,
Hadd súgjak valamit a füledbe halkan,
Emlékezz majd rá, ha nem vagyok veled.

Lassan,
Levetkőztetnélek csókjaimmal lassan,
Rajzolnék jeleket a labirintusod falára,
Tested válna a kéziratommá!
Gyerünk, gyerünk! Gyerünk, gyerünk!

Látni akarom, ahogy táncolsz,
A ritmusod akarok lenni,
Mutasd hát meg nekem, mi az, amit szeretsz!
Engedj be a veszélyzónádba,
Kiálts hát hangosan,
S felejtsd el neved is majd!

DY!
Ha csókot kérek, add meg nekem!
Tudom, hogy te is erre gondolsz,
Egy ideje már próbálkozom!
Anyuci, gyerünk, többet és többet!
Ha mellettem vagy még szívünk is egyszerre dobban,
Te is ugyanazt akarod, amitől mindenki robban!
Gyere, kóstold meg a szám, ízlelgesd egy picit,
Mutasd, milyen a te szerelmed!
Nem sietek, élvezni akarom az utat,
Álljunk neki lassan, majd egyre vadabban!

Gyengéden, lépésről-lépésre,
Szépen lassan belemelegedve,
Annyira jól csókolsz, elképesztően finom az íze!
Gyengéden, lépésről-lépésre,
Szépen lassan bemelegedve!
Szépséges vagy, az én kirakósom,
Már majdnem kész, itt az utolsó darabom.

Lassan,
Leheletem átjárja nyakad lassan,
Hadd súgjak valamit a füledbe halkan,
Emlékezz majd rá, ha nem vagyok veled.

Lassan,
Levetkőztetnélek csókjaimmal lassan,
Rajzolnék jeleket a labirintusod falára,
Tested válna a kéziratommá!
Gyerünk, gyerünk! Gyerünk, gyerünk!

Látni akarom, ahogy táncolsz,
A ritmusod akarok lenni,
Mutasd hát meg nekem, mi az, amit szeretsz!
Engedj be a veszélyzónádba,
Kiálts hát hangosan,
S felejtsd el neved is majd!

Lassan,
Hát így csináljuk mi ezt Puerto Ricóban!
Hallani akarom, ahogy azt kiáltod “Ay, Bendito!”,
Sose hagyom abba, táncoljunk tovább!

Gyengéden, lépésről-lépésre,
Szépen lassan bemelegedve!
Mutasd hát meg nekem, mi az, amit szeretsz!
Gyengéden, lépésről-lépésre,
Szépen lassan bemelegedve!
Kiálts hát hangosan, (Fonsi)
S felejtsd el neved is majd! (DY)
Lassan

Vélemény, hozzászólás?

