Calvin Harris feat. John Newman – Blame (Hibáztass)


Calvin Harris feat. John Newman – Blame (Hibáztass)

Aludni sem tudok,
Folyton ébren vagyok,
Hiszen már nem fekszik itt mellettem.

A bűn érzése átjár,
S belül ez nagyon fáj.
Nem tudom tagadni már…

Hát okold az éjszakát!
Ne engem hibáztass!
Ne engem hibáztass!

Okold az éjszakát,
Ne engem hibáztass,
Ne engem hibáztass!

Okold az éjszakát,
Ne engem hibáztass,
Ne engem hibáztass!

Hát okold az éjszakát,
Ne engem hibáztass,
Ne engem hibáztass!

Ne engem hibáztass!

Nem látod, hogy mindez nem miattam van?
Be kellett engednem,
Nem volt más választásom,
Egy barátra volt szüksége,
Akivel mindent megbeszélhet.

Hát okold az éjszakát,
Ne engem hibáztass,
Ne engem hibáztass!

Okold az éjszakát,
Ne engem hibáztass,
Ne engem hibáztass!

Okold az éjszakát,
Ne engem hibáztass,
Ne engem hibáztass!

Hát okold az éjszakát,
Ne engem hibáztass,
Ne engem hibáztass!

Ne engem hibáztass!

Ó, úgy sajnálom, nagyon sajnálom, kicsim!
Rendbe fogok hozni mindent,
Rendbe fogok hozni mindent!
Őszintén mondom,
Úgy sajnálom!
Ó, ígérem,
Rendbe fogok hozni mindent,
Rendbe fogok hozni mindent!

Ne engem hibáztass!
Ne engem hibáztass!

Kiegészítések:
“Hiszen már nem fekszik itt mellettem.”, angolul eredetileg: “Without the woman next to me”, azaz szó szerint kb. “Mert nincs mellettem a nő”. Ez így furán hangzik, szerintem pont ezért nem is lett volna értelme így átvenni magyarba.
“Nem látod, hogy mindez nem miattam van?”, angolul eredetileg: “Can’t you see I was manipulated”, azaz szó szerint kb. “Nem látod, hogy csak manipuláltak?”
“Be kellett engednem,”, angolul: “I had to let her through the door”, azaz szó szerint: “Be kellett engednem az ajtón.”.
“Egy barátra volt szüksége,”, angolul eredetileg: “I was the friend she missed”, azaz szó szerint: “Én voltam az a barát, akit hiányolt”.
“Rendbe fogok hozni mindent!”, angolul: “I will be better this time”, szó szerint: “Ezúttal jobb leszek”.

Vélemény, hozzászólás?

